..... een verzamel blog van Marleen ten Napel over design, fotografie, de tuin en meer .....

22 december 2009

Tak

Ik wilde eens iets anders, iets dat langere tijd kan blijven hangen of staan en ik elk seizoen kan aanpassen als ik daar zin in heb. Dus kwam ik op het idee om een tak van de oude kersenboom (van de volkstuin) af te zagen en wit te verven. Met linten heb ik de tak opgehangen en ben los gegaan met de kerstdecoraties. Niet te veel, maar net genoeg. Mijn dochter Ana Sara had op school hele lieve kerstknutseltjes gemaakt en die hebben we er ook in gehangen. Op de foto's komt het helaas niet zo goed tot z'n recht. Ik zal proberen betere foto's te maken, maar wil jullie mijn creatie niet onthouden.

*This branch is from an old cherry-tree of my garden. I painted it white and hung my christmas decorations in it. My daughter Ana Sara had made lovely christmas decorations at school, so..they end up in the branch.























copyright photo's Tuin 21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten