..... een verzamel blog van Marleen ten Napel over design, fotografie, de tuin en meer .....

09 februari 2010

New print

Gisteren de print binnengekregen die ik bij Sugarloop heb besteld. Ze maakt hele mooie zeefdrukken. De print die ik heb gekocht heeft een mooie subtiele goudglans en is A5 formaat. Nu nog een mooi lijstje en passe-partout. wil je meer werk van haar zien kijk dan in de Sugarloop webshop op Esty.
* I received the print by Sugarloop yesterday. It's got a subtle golden glow. You can look for more of her work on Etsy.










copyright photos tuin 21
copyright design Sugarloop

2 opmerkingen:

  1. i love your site! perfect! i also love roadside! thank you for sharing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was nog wel zo van plan een beetje vroeg naar bed te gaan, zie ik je reaktie op mijn TAK blog (de andere is: tolliez.blogspot.com)...
    En bedankt ;-) Weer niet voor middernacht naar bed nu ik eenmaal rondneus op jouw mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen