..... een verzamel blog van Marleen ten Napel over design, fotografie, de tuin en meer .....

09 april 2010

Voorjaar in de tuin

Eindelijk kan ik weer aan de slag in de tuin, heerlijk! Ik heb de afgelopen week het huisje schoongemaakt en al het eerste onkruid staan wegtrekken. Wat een rijkdom (tenminste...zo voelt het) als je een stukje aarde bezit en daar ook nog eens wat op mag experimenteren met planten en bloemen. Thuis heb ik alweer tomaatjes gezaaid en paprika's. Over een paar weken ga ik weer courgettes en pompoenen zaaien..ik ben benieuwd. Vanaf aanstaande woensdag gaat mijn dochter aan de slag in haar schooltuin, ik ga mee als begeleiding. Misschien leer ik er ook nog wat van.
* Finaly at work in my garden ! Last week i've cleaned the pavilion and have worked in the garden. At home i'm growing tomato's and paprika's. In a few more weeks i will sow some pumpkins and zucchini's.


















copyright photos tuin 21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten