..... een verzamel blog van Marleen ten Napel over design, fotografie, de tuin en meer .....

05 juni 2010

ZON

Wat een heerlijk weer vandaag. We zijn in de middag lekker naar onze tuin gegaan. Ana Sara heeft met water geknoeid en ik heb heerlijk wat zitten frobelen met stofjes en bandjes. Op het moment dat ik pannekoeken stond te bakken kwam een van de 'volkstuincomplex-poezen' (die wij 'ieuw' noemen omdat zij niet miauwt maar 'ieuwt') een bezoekje brengen aan onze tuin en zocht een heerlijk plekje in de ondergaande zon.
Wat ik dan aan het frobelen was?..rozet-broches.. wat proefmodellen. Ik heb meer ideeen, maar ik moet ergens beginnen. Ik wil meer kleurcombinaties maken en zoals te zien op de foto is de cirkel nog erg kaal, daar komt nog iets op. Misschien cijfers of een naam of een leuk vormpje. Ik wil niet alleen stof, vilt en linten gebruiken, maar ook andere materialen zoals tafelzeil (zie de rode links), retro stoffen etc.
copyright tuin21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten