..... een verzamel blog van Marleen ten Napel over design, fotografie, de tuin en meer .....

13 maart 2011

- bag-organizer-bag-organizer-bag-organizer-bag-organizer-bag -

Vandaag een organizer voor m'n (hand)tassen gemaakt. Ik heb altjd van alles slingeren in die tassen en met het 'overladen' van alle spullen ben ik beste even bezig. Dus nu..een organizer, erg simpel te maken. En alle spullen bij elkaar. In het midden kan je je portemonnee en sleutels kwijt en ik hoef niet meer zo te graaien, want alles zit netjes bij elkaar. Tevens is het makkelijk om 'm van de ene naar de andere tas over te doen. Ik ben van plan om nog een andere te maken voor wat grotere tassen. Als die klaar is zal ik het ook op mijn blog zetten inclusief een tutorial. Deze organizer is gemaakt van stof (van IKEA).
* Today i made an organizer for my (hand)bags. I've allways got items swirling around in my bag and when i want to use another bag then it will take a while before all items are transfered. So..now an organizer, it's easy to make. I want to make a bigger one for bigger bags. If it's done i will put a message and photos on my blog + a tutorial. This organizer is made of fabrik (from IKEA).

copyright photos tuin 21


Geen opmerkingen:

Een reactie posten