..... een verzamel blog van Marleen ten Napel over design, fotografie, de tuin en meer .....

03 juli 2011

..op de tuin..2 keer een parel..op de tuin..2 keer een parel..

Ik was net even op de tuin;
planten in de kas water geven, wat onkruid trekken,
 sla plukken en de laatste aalbessen plukken.
En op het moment dat ik in de kas bezig was zag ik in
mijn ooghoek een plant buiten staan die ik niet ken,
lange groene bladeren en aan het einde prachtige gele bloemen,
met een soort pareltje in het midden.
En even later, op de platte kas
zat een spin met een
bal onder haar buik....haar eitjes.
Ze hield deze parel stevig vast en
ondanks dat, was ze ook razendsnel weer verdwenen,
om  haar schat in veiligheid te brengen.
photos by tuin 21



1 opmerking:

  1. Zo op de foto lijkt mij het een bloem van de Hypericum.

    BeantwoordenVerwijderen