..... een verzamel blog van Marleen ten Napel over design, fotografie, de tuin en meer .....

08 oktober 2011

More vintage

Vandaag weer een mooie vondst bij de kringloop. Ik had vorige week al een decoratie bordje gevonden van Noors Turi keramiek. Vandaag heb ik een tweede gevonden, wat een mazzel !
* Today another great find at the thriftstore. Last week i found a hoem deco plate of Norwegian Turi design ceramics. Today i found another, wat luck !
Maar ook een mooie houten uil gevonden, die ga ik wit verven en komt in mijn tuinhuis te staan. Op de tuin heb ik een vinatge servies staan, wit met bruine decoraties. Ik heb een mooi bordje gevonden die erbij past.
* But i allso found a wooden owl. This one i will paint white and will find a nice place in my little garden house for it. I have vintage tableware in my gardenhouse, white with brow decorations. I found a nice plate wich will match perfectly.

photos by tuin 21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten